تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

هدف ایجاداین سایت ارایه خدمات وفایل های ناب وکارامدبه مشتریان عزیزمی باشد.


اموزش جامع زبان انگلیسی


اموزش جامع زبان انگلیسی

 

عنوان کتاب : کتاب آموزش جامع زبان انگلیسی

قالب بندی : PDF

حجم:50کیلوبایت

شرح مختصر : سخن گفتن یکی از چهار مهارت فراگیری و یکی از جنبههای مهم کاربردی زبان است. بهترین راه فراگیری این مهارت به ویژه برای آموزش زبان دوم گفتگو و آشنایی با گرامر و دستورات یک زبان میباشد. به نظر میرسد زبان جدید، در صورت قرار گرفتن در مقابل زبان اصلی ( اولیه ) و با جایگزینی کلمات و جملات، بهتر فرا گرفته میشود. امروزه برای آموزش زبان خارجی برای اقشار مختلف مردم، از مکالمات موقعیتی بهره میگیرند. مکالمات موقعیتی، آنگونه مکالماتی است که زبان آموز، موقعیتهای گوناگونی که در سفر به کشورهای خارجی با آنها روبرو میشود، مثل رفتن به هتل، رفتن به فروشگاه، کارهای اداری و… قرار میدهد و نیازهای زبانی این موقعیتها را به او آموزش میدهد.

این جزوه دارای دو جنبه کاربردی و آموزشی است. بیان کامل نکات گرامری، جملات فراوان، لغات مهم و کاربردی تافل برای آموختن میتواند بسیار مفید باشد. همچنین دارای لغات کاربردی و روزمره در زبان انگلیسی است که در بخشهای مختلف جزوه و در قالب آموزش گرامر و مکالمه بیان گردیده است. یکی از شیوههای آموزش این جزوه، استفاده از جملات الگویی پایه و مادر است. این جملهها در شرایط مختلف ثابت است و تکرار میشود، تا زبان آموزان با تکرار این جملات الگویی و استفاده از واژههای مختلف، نیازهای زبانی خود را در موقعیتهای گوناگون برآورده سازد.


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


مطالب تصادفی

  • ربات نینجاگرام(افزایش فالورولایک پیج اینستا)
  • آموزش زبان انگلیسی ازمبتدی تاپیشرفته
  • 2265واژه ضروری انگلیسی
  • اموزش جامع زبان انگلیسی
  • سوالات عمومی ازمون های استخدامی تمامی رشته ها

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد